nästa steg..

Idag var min sista dag på Bokia. Nu har jag liksom slutat. Det är mer än två år sedan jag började jobba där.. Och nu är det slut med det. Fast det vet man inte, jag kanske kan hoppa in och jobba lite när jag är tillbaka (om jag nu hamnar i Katrineholm då...) Jag fick ett jättefint armband med kors av mina arbetskamrater. (Tack!!) Men de var så elaka så jag fick det precis i början av dagen.. Vilket gjorde att jag hade en klump i halsen hela dagen. Jag gick och väntade på att det skulle brista och jag skulle störtgrina men jag verkar ha kunnat hålla gråten inne ett tag till...

men vi får se hur länge till det går...

Min bästa killkompis har lämnat mig idag också. Eller rättare sagt Georg har flyttat tillbaka hem till Tyskland. Som jag iochförsig har vetat att han ska göra ganska så länge men just det ämnet har varit lite tabu.. ;-) I vilket fall som helst så känns det jobbigt. Vi har gjort mycket kul ihop. Skrattat, pratat, sjungit, jobbat, druckit öl... :-D

Det börjat kännas nära nu. 3 veckor går snabbt. alldeles för snabbt. Jag har ju redan bokat flygbiljett och börjat röja på mitt rum. Men det är skönt att det är dags för läger nu fast det blir lite stressigt efteråt! äh. Det löser sig ju.

Nu är det iallafall dags att sova! Inget öltält idag inte.. (imorron istället kanske..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0