"Om man ber om hjälp kan man inte förlora"

Vi var ute igår. Det var kul. Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Vi grillade, pratade, och så slutade allt med te hemma hos oss. Det var jättemysigt. Och Matilda, Jimmy och Dan sov här. Det är så kul med endel folk. Man träffar dem inte på ett halvår-år men sen känns det iaf precis som det alltid har varit, man kommer lika bar överens och kan prata som om man sågs senast igår. Det är så bäst helt enkelt. :D

Nu har jag iaf lämnat av Dan och Jimmy på Kattcon, ett spelkonvent på gamla Palladium i Katrineholm som är nu i helgen. Och så sitter jag med min laptop och försöker hitta ngt att göra. Så jag gick ut och tittade lite på svt.se där jag hittade denna text av Markus Birro. Jag har aldrig haft ngn direkt uppfattning om honom, har kollat på ngn bok nångång men inte mer. Men den här texten gick verkligen rakt in i hjärtat- så jäkla sant! Så läs och tänk;


http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=94788&a=1186967&lid=puff_1207029&lpos=rubrik

Kommentarer
Postat av: Jimmy

tjoho för den helgen. ville ju inte åka hem heller. :(



Så tur att vi träffas under lägret nu nästa vecka också.



Värt att veta, jag har tydligen barn enligt DN testet vi tog när jag var där. Haha, oförglömligt. :D

2008-08-07 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0