Välkommen till min nya blogg!

Okej så här är det tänkt!

Här kommer jag att berätta allt som händer mig i Bryssel. Bara så att ni vet lite vad som händer med mig. Och hur jag upplevar min landsflytt... :-D Det vore extra kul om ni kommenterar lite så att jag vet att ni finns där ngnstans... Hehe
(Jag vet hur kass jag är på det, brukar bara läsa och strunta i att skriva en fyndig kommentar men ni kanske är bättre)

Jag har ju egentligen aldrig haft en blogg förrut, så vi får väl se hur detta kommer att gå. Kanske kommer det ärr bli väldigt långa inlägg fast med lååång tid emellan dem, eller så lyckas jag få iväg många.. Vi märker väl hur det går!
Time will tell. Peace

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wii! Jag skriver Lovisas först komentar på hennes blogg :) Jag finns här ute och kommer att läsa med nyfikenhet och lite avundsjukan allt kul som kommer hända dig i det främmade landet! Jag håller alla mina tummar för att det ska gå bra för dig Vännen min!

2008-07-31 @ 23:23:10
URL: http://pojus.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej gumman det låter som du har det bra i ditt nya land och hem själv har jag det bra också saknar dig massor hoppas vi hörs snart puss och kram

2008-09-03 @ 22:54:10
URL: http://wwwmariainscotland.blogspot.com/
Postat av: Rebecka

Hurra!

Du verkar så positiv, så det här ska nog gå jättebra! Blir skoj att läsa här! :)



KRAMAR på svenska! // Becks

2008-09-06 @ 22:43:07
URL: http://secretchamberofbex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0