Nedräkning

Nu är det snart dags.. Imorron klockan 9.25 ska min kära familj vara på Bryssels flygplats! Roligt roligt! hihi Ska få prata en massa svenska och träffa dem igen. :-D Nu ska jag iaf strax gå och lägga mig, med vetskapen om att de snart måste gå upp (Om de ens har gått och lagt sig). Pappa sa att de skulle behöva åka hemifrån klockan 2.. hihi ja det är ju om knappa 2 timmar. själv ska jag gå eller åka härifrån klockan 8 senast. Måste hinna köpa biljett oxå.. hihi

Ska till Ikea snart också. På måndag tror jag. Beroende på hur länge de käranära tänker stanna. :D

nu är Franzis bästa vän Vicky här. Det är kul, men det blir lite jobbigt med språket. Jag förstår ju visserligen nästan allt, men kan inte/vågar inte svara på tyska. Nu kommer liksom franskan alldeles för naturligt.. Jaja.. Vi får se om jag kanske kommer att prata ngn tyska efter år.. 
Näe nu sk ajag nog gå och bädda min säng.. Har ju städat och tvättat idag. :D gäller att passa på.
a plus tard


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt, hälsa familjen! Förlåt att jag inte ringt än..

2008-11-14 @ 09:10:27
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0