Vill, vill inte, men jag vill, fast jag vill inte

Hur ska jag göra? Jag vill så gärna åka hem 4 eller 5 december för att gå på balen och sen åka tillbaka hit på söndagen. Men ändå så vill jag inte ta ledigt ifrån jobbet eftersom jag har så få lediga dagar.Och jag åker ändå till Sverige två veckor senare för att stanna i 10dagar eller så. Så hur sjutton ska jag göra?! Betalar jag nästan 2000kr för att åka till Sverige och gå på en bal och sen åka tillbaka hit. Och ta två (eller tre) dagar ledigt  bara för det. Jag vill men jag vill inte. Och om jag nu åker, hur tar jag mig från Arlanda en torsdagkväll klockan 23.30..

åhhh. vill
vill inte
vill
vill inte...


suck.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, jobbigt beslut.. men ibland kanske det tråkiga är det bästa? Men när kommer du till Sverige för att vara här i 10 dagar då? Hinner man se dig?

Pussar!

2008-11-11 @ 21:46:14
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja, det får vi väl hoppas! Har tänkt att komma helgen innan jul. Men jag har inte bokat biljetter än.. :S vi får se.

2008-11-11 @ 22:56:00
URL: http://piplisa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Lovisa jag har ett förslag...Vilka är det du vill träffa på balen? Gör en lista på de viktigaste och kolla om de verkligen ska på balen... För om de inte är på balen så är det kanske lite dumt att åka hem? För du kan säkert träffa dem i jul när du kommer hem! (Rättare sagt jag vill träffa dig i jul när du kommer hem och jag kommer inte på balen, tyvärr...) En anna sak: Jag vill ringa dig men har nog blandat ihop numrena så skulle du kunna skicka dem till mig igen så att jag kan ringa dig? :)

Hur man tar sig från Arlanda en sen torsdagskväll: Tag flygbussen eller flygtåget till T-centralen, där står Matilda och väntar ;) Sen tar du tåget hem på fredagen!

2008-11-12 @ 19:19:52
URL: http://pojus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0