usch

Jag har funderat på om jag bara ska skriva när allt är bra och vi har gjort något kul men jag vet inte om det är så bra att bara hålla skenet uppe.
Jag är väldigt trött och så idag. Och då blir allt mycket värre men idag vill jag inte gå tillbaka till jobbet efter lunchen, (som slutar..nu.)
Jag vet inte riktigt varför jag känner mig nere idag. Var i skolan igår, har missat/skippat 5 ggr irad innan men det var rätt kul att vara där ändå. Efter det pratade vi med de som jobbade natt, supertrevligt. Men jag gick och la mig sent. Har knappt sovit 6timmar i natt.
på jobbet var det väl som vanligt. Gurbet säger knappt ngt till mig. Elisabeth vill inte att jag hjälper henne vid maten, men annars har vi lekt lite. De funkade och var söta. jag vet inte ibland får jag en känsla av att jag inte jobbar här. Att jag bara är. Och att det är som en tunn bubbla runt mig. En bubbla som består av en språk-, ålders- och erfarenhetsbarriär.
immor är det födelsedag. JAg trodde att det skulle kännas okej, men idag vet jag inte. Känner mig somatt det inte skulle spela ngn roll. Har försökt få med volontärerna ut imorronkväll men ingen har hört av sig.. Känns ju kul. Har iaf fått hitskickat 2 kort och 2 paket. Tack. Har inte öppnat dem än.. Måste ju ha ngt till imorron! Nä nu måste jag väl gå och sitta av min tid. Det är bara två timmar kvar ju. Suck!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej raring! Nu gör du skäl för bloggnamnet. Tänk positivt! Det är kanske inte roligt på jobbet alla dagar, men det blir aldrig roligare än vad man görs sig!! Om du försöker äta bättre och sova mer, så blir du piggare och gladare tror jag.

Vi önskar dig en riktigt bra och fin födelsedag trots att vi inte är på plats och kan uppvakta dig!

Carpe diem min vän!

Kramar från oss alla

2008-10-16 @ 18:36:05
Postat av: Anonym

Trevlig blogg :)

Besök gära ni fotoblogg :P



xonx.blogg.se

2008-10-16 @ 18:41:59
Postat av: Angelica

hej gumman! kramar i massor Det känns nog bättre snart ska du se! :)

puss och kram

2008-10-16 @ 21:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0