Jag åker hem

,snart igen kommer jag. Den 27/1-2/2 är jag hemma. Jag ser så framemot det. Jag vet att det inte var så länge sedan jag var där men det är lite jobbigt här med allt nu så det ska bli skönt att komma tillbaka! så se till att ni är där. Jag vill träffa er. Jag hinner inte träffa alla det kan jag lova men en del av er. :)
 För er som undrar så fyller Mamma år, det är därför jag kommer hem. Jag är ju inte bjuden på festen men ändå (väntar på inbjudan!) .


Annars är det bra på jobbet. Rätt underbart! Har fått så mycket kärlek och omtanke från mina kollegor denna vecka! :D (ja,inte alla men de viktigaste) Idag var en av de roligaste dagarna hittills. :)

Men jag vill hem ändå. :) Ngn som vill att jag köper med ngt.. ledsen men jag vet int ens om jag har ngn plats.. Om jag tar med mig så mkt kläder...och bagage..

Puss hela Sverige nu ska jag göra viktiga saker, som att börja skriva en rapport till morrondagenskurs.


Kommentarer
Postat av: Kalhygge

Jag är iten hemma då.. :( Men jag kommer tänka på dig :D Jag älskar dig Lovisa. Du är jätteunderbar!!! Forever and ever. Je t'aime

2009-01-10 @ 00:32:27
Postat av: Matilda

Vad kul att du kommer hem igen :) Du finns ständigt i mina tankar ska du veta! Och så som det är nu så kommer jag att vara i Katrineholm den 1/2 :) Det vore jättekul om vi kunde träffas en stund då!

2009-01-16 @ 18:06:24
URL: http://pojus.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad kul att du kommer hem igen! Du ska vata att du ständigt finns i mina tankar! Och så som det ser ut nu så kommer jag också att vara i Katrineholm den 1/2! Det vore jättekul om vi kunde försäka träffas då! Puss och snusk ;)

2009-01-16 @ 18:09:59
URL: http://pojus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0