J'en ai marre!

Jag har fått nog.
Jag är så fruktansvärt trött på att vara just trött.
Eller sjuk. Varför blir jag sjuk så fort barnen är sjuka.
Fast jag t.e.x har varit supernoga
med att desinfektera händer hela veckan.
Varför måste jag alltid bli så sjuuuuuuuk?!
Usch
dum
dumt!


Nu vill jag bara ha min mamma. :(
Precis som barnen.
Ou est ma maman?-Var är min mamma?
Elle est à sa maison.- Hon är hemma hos sig.
Veux ma maman! - Vill ha min mamma!

Så känner jag mig nu för er som undrar. Jag vill bara hem. Jag vill inte träffa Simon och alla volontärerna. Jag vill inte säga hejdå för alltid. Jag vill inte känna att jag förlorat ännu en kille som jag verkligen tyckt om. Jag vill bara hem. Till min mamma.

Piplisa- jo det är vad jag är. Iallafall när jag är ensam och trött. (och har magsjuka.. igen.)
Jag gnäller iaf inte när de ser. Alla de som jobbar. Jag är stark ju.
i vanliga fall.

kanske borde man bli skådespelerska
eller kanske inte

Kommentarer
Postat av: Kalhygge

Älskade vännen.. Jag förstår dig.. jag hoppas innerligt att du tillfrisknar och jag tycker man får gnälla.. Det är en rättighet man har :)



Puss lilla Hjärtegull

2009-01-15 @ 23:31:56
Postat av: Camille

Hej vännen! LÄNGTAR MASSA EFTER DIG! Förstår dig! Hoppas du blir frisk snart! Håller tummarna! Hare bra och ta hand om dig! stor kram från din vän Camille

2009-01-16 @ 08:44:36
Postat av: Karin*

usch det låter hemskt tråkigt att bli sjuk hela tiden, man kan ju hoppas på att du skulle bli resistent efter ett tag, men det kanske kommer nya barn... så det kanske är svårt... :(

2009-01-16 @ 11:18:25
URL: http://ordflod.blogspot.com/
Postat av: Ida

Ah, vannen! usch.. tanker pa dig!!

2009-01-16 @ 11:25:04
Postat av: Matilda

Men Vännen! Har du glömt huskuren du lärde mig? 1 glas apelsinjuice, 1 pressad vitlöksklyfta och sen är det bara att dricka och vänta på tillfrisknandet ;) (Det funkade på mig elelr om det bara var inbillning...) Hoppas att du blir frisk snart! Och alla har rätt till att gnälla och längta! Kramar på dig

2009-01-16 @ 18:16:09
URL: http://pojus.blogg.se/
Postat av: Matilda

Men Vännen! Har du glömt huskuren du lärde mig? 1 glas apelsinjuick med 1 pressad vitlöksklyfta i sen är det bara att dricka och vänta på tillfrisknandet ;) (Jag har fortfarade kvar sms:et från dig där du hävdar att jag var galen som vågade prova... Men jag tyckte att det funkade, eller om det bara var inbillning...) Hoppas att du blir frisk snart! Och du har all rätt till att gnälla och längta hem! Kramar på dig

2009-01-16 @ 18:19:10
URL: http://pojus.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är då en riktig piplisa.

ok!! men ibland är det skönt att gnälla och vara pipig. Kan du göra något åt det, som att...mer och ...... Har du glömt bort allt vi lärt dig om att sova mycket(gäller inte pappa) äta ofta och näringsriktigt, dricka vatten, ja du vet.

Du måste sköta om dig ordentligt annars blir det onödigt jobbigt för dig.och jag måste tjata på dig, Lovisa har du.......Vad har jag sagt du måste.....annars orkar du inte.

Men du vet allt ordnar sig på ett eller annat sätt.

Jag längtar också efter dig och tänker på dig.

stor kram från mamma.



2009-01-16 @ 22:02:29
Postat av: Tova

Åh, hittade dig i bloggdjungeln :D Gnäll på! Det är ju det roligaste som finns, haha! Krya på dig!!!

2009-01-16 @ 23:04:53
URL: http://www.nogg.se/tova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0