et voila, c'est ca!

Jaha det var det! Efter en vecka med strålande solsken blir dte måndag igen. Det börjar bra, var i parken med en ett-åring som bara strålade och gick (lite, ibland..han reste sig snabbt iaf) och sjöng. Solen sken och dte var trevligt. Sedan när vi åt lunch började det regna. Och voila. Nu har det regnat resten av efetrmiddagen. Det Spöregnar här! Suck, så mkt för vår och sol och skönt. Välkommen tillbaka till Belgien, Lovisa. Ett land med regn. MKT regn.
Fan.

Jag måste förresten till kommunhuset imorron bitti. Så att jag får mitt belgiska id-kort. Hoppas jag. Tydligen skulle jag ha varit där innan i söndags men det såg jag i söndags. (igår alltså) Så ja, egentligen är jag fortfarande olagligt här, tror jag. oopsi. ja ja. De skickar nog inte hem mig. hihi hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni har det iaf bättre än här i Sverige.. det har snöat i 2 dagar nu..suck puss

2009-03-23 @ 21:06:40
Postat av: Lovisa

Regn eller snö? Frågan är vad som är bäst. (Vet iofs inte vem föregående talare var men) I do like regn. Men inte hela tiden. Jag slår vad om att det kommer regna i flera veckor nu. För att jänma ut efter förra veckans sol. Suck

2009-03-24 @ 07:20:38
URL: http://piplisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med "mystery speaker" Bryssel verkar helt klart bättre vädermässigt. Jag tycker nog generellt att snö är trevligare än regn MEN inte nu när man börjar inbilla sig att våren är påväg.

2009-03-24 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0