Laddar inför kvällens nya kulturupplevelse...

Ikväll är det alltså dags, Bröllop på g. Skriver nu lite snabbt medans negellacket torkar. (jag vet att man inte ska göra ngt medans det torkar men jag blir så rastlös.) Ligger lite efetr med tidsschemat, ville egentligen ha börjat med håret för länge sedan, men eftersom duschen inte hade något varmvatten what so ever, och jag körde hink och vattenkokare istället, så tog det liiiiite längre tid att duscha. Jag undrar när jag ska hinna äta nu och vad? Men det löser sig. (någon berättade att hon hade hört att man inte äter före midnatt på ett marocanskt bröllop... häärligt. Men det ska bli grymt spännande!
Jag lägger ut bilder så snart jag kan.. ;) Om jag nu tar några.

Förresten så har jag inte världens tur med alla mina förberedelser. Dvs inte alls tur. Inget går som det ska. Igår hade jag köpt en nu kajal. Och för att öppna den sitter det en liten metalltråd som man ska dra i.. (tror jag iaf att den var till för) Det första jag gör är att jag lyckas sticka in tråden djupt innanför långfingersnageln så att det blöder. trodde inte att det var så farligt med fingret så jag försöker dra igen med pekfingret och skär mig. Så det var bara att sätta plåster på pek-och långfinger.. Inget måla naglarna igår inte. Sen när jag ska stryka så kliver jag på ett häftstift. Jag var skiträdd att jag skulle bränna upp hela klänningen innan jag strök, men det gick jättebra. Och sen idag inget varmvatten... Suck! Man blir ju trött. Iaf nu så har nagellacket torkat så dags att våffla och locka håret.. Sedan äta sedan sminka och I am off (kl 19 dvs..). Im sooo locking foward to this evening!!! :D Wish me luuuck!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Oavsett hur dåligt det går för dig innan du kommer iväg så är jag säker på att du är assnygg när du väl kommer iväg :)

2009-05-18 @ 23:46:33
URL: http://pojus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0