Sexigt värre.

Mina ben är blåa. Med vackra vita och röda fläckar. Så går det.
Idag ville jag jobba. Var liksom jättepepp på att slippa sitta i lägenheten och inte göra någonting. Men jag vaknade tog min medicin, märkte att jag under natten fått nya utslag. Och medan jag åt såg jag hur de verkligen var rätt många. Men jag tänkte iallafall att jag skulle ta mig en dusch. (Har inte duschat sen i lördags---ussscch!!) Vilket iaf visade sig vara en dum idé.
För efter min dusch var mina utslag dubbelt så många och kliade en massa och hurra liksom. Kul. Nu har det gått mer än en timme sen jag kom ut ur duschen och de flesta utslagen har försvunnit men ändå. Jag har inte gått till jobbet. Visste inte hur jag skulle göra. Men eftersom jag inte vet vad utslagen beror på (allergi jo men mot vad) så vill jag inte chansa. Eller borde jag? Kanske ska gå dit om ett tag. Jobba några timmar på eftermiddagen.. Kanske. vi får se om utslagen på händerna går ned först. Då, kanske.

Kommentarer
Postat av: Camille

Hej vännen! Krya på dig! Kram

2009-05-20 @ 18:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0