Det bästa 1-3

Igår hade jag tänkt att blogga men så ringde wonderful och jag kom av mig. Det är lite intressant egentligen att en person kan styra mitt liv så mycket. Jag menar inte att det är något dåligt men ändå. Jag har ju räknat med att flytta till Belgien och honom så snart jag bara kan. Alla mina framtidsplaner kretsar just runt det. Alla mina problem för tillfället beror på denna sjukt jobbiga situation. Jag hatar distansförhållande! Vill egentligen inte vara längre bort från honom än ett pas centimeter.. men men. Fast jag gillar att vi kan sitta i 3timmar på skype och bara prata och prata. Och att vi inte märker att klockan blivit halv ett och vi borde sova. Jag gillar att längta efter honom. Men bara inet så här länge. Nu har det gått 1månad och 2veckor sen vi sågs ungefär. Vilket är sjukt länge. Men det bästa är att jag åker till Belgien på torsdag kväll!!! Det ska bli stört jäkla kul! Underbart t.o.m. Och jag kommer inte tillbaka förän en vecka senare! Det är helt otroligt att få stanna en hel vecka hemma i Bryssel!

Vi kommer kunna gå på julmarknad och bio och mysa och promenera och träffa hans familj och träffa mina vänner där. Och bara njuta av att få vara tillsammans.

Det bästa nr.2 är att Joshua numera har ett pass. vilket innebär att han kan komma hit!!!! vilket han kommer att göra ca 18-22 dec. En vecka efter att jag har åkt så kommer han hit, till Sverige. Jag höll nästan på att börja gråta av lycka när han sa det. Jag tvivlade otroligt på att kan skulle få sitt pass i tid, han har faktiskt väntat i nästan 3månader.. Men nu kommer han hit!!

Det bästa 3 är att jag nu är vaccinerad mot svininfluensan. Det sämsta med det är att jag blev sjuk. Illamående, feber, värk i hela kroppen, huvudvärk, yrsel. Ja så har min dag sett ut. Tur med bra klasskamrater som säger åt en att stanna hemma och sova. Annars hade jag nog iofs svimmat på bussen som jag snurrade. Men det var bra av Nanna att säga åt mig. :D
Men som min mamma sa: Det är de med dåligt immunförsvar som blir sjuka av vaccinet och att jag skulle blivit mycket sämre hade jag fått influensan. Smart tanke tyckte jag. :)

nu är det iaf dags att sova. so over and out. Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: YEgane

Uppdatera bloggen oftare! Kram :)

/Yegane

2010-02-22 @ 13:23:47
Postat av: Yegane

Uppdatera bloggen oftare! Kram :)

/Yegane

2010-02-22 @ 13:24:22
URL: http://yegane.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag förstår precis vad du menar! Jag tyckte föreställningen var jättebra, stark men ändå enkel. Vad tyckte du? Det borde ha varit samma.. fyra personer som gestaltade det hela, tre män och en kvinna?

2010-03-14 @ 19:05:13
URL: http://loveisstillmyreligion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0