Fjärilar i magen och hjärtat bankar!--Antagningsbesked 1!

Jag hade nästan glömt att man skulle få antagningsbeskeden idag. Eller rättare sagt jag hade glömt. Sen läste jag på facebook att Ida-love hade kommit in i malmö och då liksom slog det mig att jag borde kolla jag med. så in på studera.nu. Logga in på mina sidor. Min anmälan. aktuellt: Antagningsbesked 1. Känner fjärilar i magen och mitt hjärta börjar banka snabbare och snabbare.
Bläddra ner. Och ja ja ja ja ja! Jag är antagen till socionomprogrammet i Stockholm! + en kvällkurs i franska. Jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag är så glaaaaaaad. hahahah Shit. oh my god. oh my god!

Jag anade att jag skulle komma in. Eller rättare sagt jag har sagt att jag borde ju komma in på mina betyg och liksom nästan räknat med att jag kulle komma in. Men man vet ju aldrig. Inte förän nu. Nu vet jag. Måste bara komma ihåg att tacka ja. Tackar jag ja till franska-kursen också? Jag är så rädd att glömma franskan om jag inte fortsätter att plugga den. Men är dte inte lite jobbigt att läsa en kvällkurs utöver ett program? Nu blev jag förvirrad och obeslutsam. Ge mig råd!

Jag ska till stockholm! Måste försöka fatta. Shit vilken lättnad iaf!

Kommentarer
Postat av: Camille

Hej vännen! Stort Grattis! Jag visste det! :)

Stort Lycka till! Gör det som känns bäst! Stor kram

2009-07-10 @ 23:14:25
Postat av: Karin

Grattis!

Tacka ja till franskakursen, vetja. När du väl börjat känner du väl av om den hinns med eller inte. Bättre det än att tvärtom upptäcka att det hade funnits plats för den och inte vara anmäld... :)



Ha det gött!

2009-07-11 @ 18:00:19
URL: http://ordflod.blogspot.com
Postat av: Matilda

GRATTIS vännen!! Vi ska få det så himla kul här, ser fram emot att du ska flytta in :) (Hittade inget blått kryss du pratade om i föregående inlägg...)

2009-07-12 @ 12:17:02
URL: http://pojus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0