Och förresten

när ska jag åka tillbaka till Sverige. Kursstart 22/8. En lördag? Och jag som nästan tänkte stanna här till den 30/8... hmm

Då är ju frågan är det smartare att åka härifrån ca 15e för att hinna fixa och komma hem till Kattne lite och hämta/lämna grejer. Och kanske lära mig var universitetet ligger och var jag bor osv. Men då måste jag ju åka härifrån tidigare. Vilket innebär lämna Joshua och mitt underbara liv här ännu tidigare. Om 4 veckor dvs. ! Jag vill inte åka härifrån... egentligen typ aldrig, fast jag vill ju börja plugga i stockholm nu. morr.

Eller så skulle jag ju kunna missa uppropet (om jag kollar med skolan att det är ok, om jag då gör klart för dem att jag vill ha min plats, men inte kan vara där) och sen kommer jag runt 24-25 istället. Det innebär att nollningen redan har börjat men dte är inte slut, som dte skulle vara om jag kommer ännu senare. Och vi är ju ändå typ i slutet av augusti.. Men då så kommer jag att kasta mig in i mitt nya liv. Jag landar i stockholm och kanske börjar dagen efter. Vilket innebär att jag inte behöver gå runt och drälla och sakna och fundera en massa utan bara pang på så kör vi igång. Och allt sakna och fundera får komma ikapp senare.

Jag tror att jag gillar förslag 2 bäst. Vad tycker ni? (inte för att så många läser men ngn kanske har en vettig kommentar?)
Please help me out here!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag tror på förslag två! Och angående kvällskursen i franska tror jag att det kommer gå bra att läsa den också. Om inte annat kan du ju avbryta den! :)

2009-07-11 @ 01:06:33
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Stanna i Belgien sålänge du kan ;) Du ska ju bo här resten av tiden så varför inte vara där nu? Jag tror på att kastas in i saker och slippa fundera så mycket. Var skolan ligger och var du bor kan jag visa på några timmar ;) Det är klokt att vara med på nollningen (iallafall en del av den) och himlans kul :) Det är inte långt till Katrineholm och du hinner få hit alla dina saker, även om det måste tas i omgångar! Puss

2009-07-12 @ 12:21:58
URL: http://pojus.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej älskade vännen. Kan förstå ditt dilemma och jag säger bara.. Följ magkänslan då brukar allt bli bäst. :) Jag har lite svårt med internet för jag är i sommarstugan.. :/ men annars får vi höras när jag kommer hem.. har fullt upp med målning o sånt nämligen :/ :) Puss min älskade gurkis!

2009-07-14 @ 23:44:32
URL: http://mariakalhygge... you know it ;)
Postat av: Mia mo

Lilla gumman då gud vad jag lider med dig men kör på hmm alltså att kastas in är inte lätt bearbeta är bra men ap jobbigt men man mår bättre till slut även om man inte tror de saknar dig sötnos hoppas att de löser sig för dig vackra du.

massa kramar

2009-07-17 @ 13:29:30
Postat av: Elin

Hej :) själv så skulle jag ta alternativ två för jag skulle bara gå och tänka och sakna allt och det skulle bli jobbigt så jag skulle välja alternativ två för att slippa det :) uppropet är väl inte så viktigt? om du trivs där så bra så tycker jag att du ska vara kvar ett litet tag till för att liksom hinna att säga hej då ordentligt. Kram :)

2009-07-20 @ 20:09:38
URL: http://www.flumelin.shedevil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0