Varför är de så jobbiga ibland..? <3

Familjen var på besök här hela förra veckan. Ja betoning på hela. Det blev rätt mkt. Det hade varit roligare om de hade velat tycka till lite mer. Och haft lite mindre förväntningar på att jag skulle veta allt. Tillexempel vilka restauranger som fanns. Jag som verkligen har råd att äta på resto, och då framförallt i de chicka omräde som de bodde i.. Galningar.

Men det var kul också. Självklart. Vi snackar ju ändå familjen. Det är kul att ses igen efter en månad. (Fast det ska bli skönt att inte ses på en månad igen... hihi)



Alltså nu blir det inte fler för jag måste packa, och duscha för jag åker till havet tills på söndag med barnen. wish me luck. hihi



typ hit ska jag. Iaf såhär såg det ut när jag och Elli var där i närheten.. Fiint. Men denna gång ska jag komma ihåg solkräm. Undrar om jag har packat den...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0