30 dagar to go...


Detta är väldigt skrämmande. Att skaffa en blogg så att jag kan ha kontakt med er medan jag är borta är liksom ännu ett steg mot mitt nya liv. Mitt liv i Bryssel. Om en månad bär det av mot mitt (första) stora äventyr. Haha Om en månad flyttar jag. NB flyttar jag till Bryssel! jag vet att jag bara ska vara borta i ett år ("bara"). men ändå det är 1 månad kvar nu.
1
månad
30
dagar
!

Resfebern har inte riktigt börjat infinna sig än. Jag tror faktiskt inte att jag har fattat det. Att jag sticker så snart menar jag. Det är klart att jag vet att jag borde fixa en massa saker nu, att jag egentligen måste börja nu, men jag kommer mig inte riktigt för. Jag lär nog få panik sen efter scoutlägret då det är knappa två veckor kvar men men.. det löser sig!
Varför börja i tid när man kan göra allt i sista sekund?


Kommentarer
Postat av: Mangan

Fin blogg du skaffat! Jag ska titta in och skriva, om ja kommer ihåg :-)



Ha det toppen! Kram

2008-08-01 @ 01:57:16
URL: http://magca515.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0