Tårar.

Var i Holland igår! I Maastrich på en julmarknad. Det var rätt kul men vi var 6 tjejer tillsammans så det blev lite jobbigt.. Ingen ville bestämma. som vanligt alltså! Menmen. 

På kvällen var vi ute för att träffa Marisol och en massa andra EVS för det är nämligen hennes födelsedag, idag. Det var Marisol, Simon, Agata, Virginie, Irina, Ana, Cecilia, Gizem och så jag, Franzi, Lotti, Janice och Pia en f.d aupair som Janice känner. Det var rätt trevligt.
Men ja jag fick reda på att både Ana och Simon kommer att sticka eftersom deras EVS är skit. Så jag kan ju inte säga att jag kände mig så jätteglad. Alls. Det är liksom två av de som jag tycker mest om bland evs-folket. Jag blir galen. Jag hatar det här. Folk som jag tycker om ska alltid flytta långt bort. Dumma er!

Menmne I'll be fine.. I'll be fine! I'll be fine!

the story of my life... I'll be fine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0