23.50... aaarggh.

Okej det känns redan bättre.
Fick bära bebisen i en bärsele för att få honom att somna. Han är så söt. Och han sonmade nästan på en gång. De andra gick och tog en paus så där satt jag i en soffa med honom på magen. Mysigt! Fast efter en kvart vaknade han till så då blev det till att gå runt lite. Men han är såå söt. Medan jag gick där och försökte få honom att sonma om, tänkte jag frånvarande; en dag, Lovisa, en dag går du så här med en bebis som är av ditt eget kött och blod... Det är ganska weird när man kommer på sig själv att fundera på att skaffa barn.. Alltså inte exakt just nu men ja.. snart.
Och småflickorna målade idag. Det var kul.. Jag gillar att jobba med Veronique hon pratar med mig och är lite mer kreativ än de andra. kanske för att hon har jobbat här t.o.m. kortare tid än mig.
Okej om tio minuter, typ, är det min födelsedag. Det är läskigt. :) Men lite kul. Undrar om jag kommer att kunna sova något. ;) hihi. Men men.

Kommentarer
Postat av: Karin*

shit grattis! haha jag var först! 00:01!

ha det skitbra!

2008-10-17 @ 00:01:32
URL: http://ordflod.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0