panik i jävla förberedandet!

Jaha nu är det bevisat! Lovisa är dum i huvudet!

Har misstänkt att jag gjort bort mig när flygbiljetten införskaffades och joda; det hade jag. Men varför; för i helvetet har jag inte kollat upp det innan idag? Idag klockan 1 pa natten, innan jag aker..
Jag hade behövt köpa ännu en prisklass högre upp för att kunna ta med mig 2 väskor i handbaggage. Men jag vet att jjag hade sett i förra bekräftningsmailet att med min prisgrupp far man ha en laptop och  ett handbaggage allt upptill 12kg. Jaja imorron aker vi tidigare till flygplatsen för att latsas som ingenting och ifall att det skiter sig packa om.. What a terrible world.

Usch! Wish me luck!

Tack förresten alla som har önskat mig grattis pa namnsdagen!!

och puss till imorron!
Jag kommer förhoppningsvis till Sverige imorrn.. Om inte.. en massa saker.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas att det går bra med packningen! Och välkommen hem till Sverige, honey!

2009-08-26 @ 09:52:10
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0