Sverige here I come again

Klockan är 6.30 och vi äter frukost. Ida, Sara och Lovisa. Vi har packat alla väskor och ska aka heeeeeeeem! Klockan 13.50 är jag i Sverige. Det känns väldigt konstigt. Underbart men weird liksom. Ska bli skönt att träffa alla och prata svenska. Visserligen kommer jag sakna franskan lite, men jag far väl ringa/skypea med Joshua istället. Konstigt att inte träffas pa 11dagar. Vi som brukar tycka det är jobbigt med 4. hihi Det ska nog bli bra.

Nu iaf maste jag äta. Sverige, Katrineholm, vi ses snart.
Peace sisters.

Kommentarer
Postat av: Becky.

Det var mucho trevligt att träffas! :)

Hoppas du tyckte det var spännande att få åka i min rosthög också. ;)

Hur länge stannar du där borta i Bryssel? Är planen alltså att komma hem till hösten om du kommer in på utbildning?

KRAMAR!! /Bex

2009-06-24 @ 13:09:01
URL: http://secretchamberofbex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0