Bara en månad kvar till stängning och vad gör jag?

Det är vår i Bryssel! Har haft en härlig helg. Var på landet hos Elli och tog en lång lång promenad, fotade tussilago oh torkade regnet från glasögonen med näsdukar. Och på kvällen blev det film, Amadeus och Stolthet och fördom. Myspys. I söndags jobbade jag och dte var en sån bra dag. Vi var ute i trädgården halva eftermiddagen och sen var det bara kvällsfixet kvar sen. Och idag var det månad, vilket innebär terapi för fem-åringen. Vilket innebär, börja klockan 11.30 gå därifrån vid 12.20 och komma tillbaka efter 15. Idag blev det 15.30 eftersom vi var i mataffären för imorron ska det göras chokladbollar! Lunchrasten tillbringades på takterassen i det strålande solskenet och resten av eftermiddagen förflöt mkt behagligt och kul. :-)
Nu ikväll har jag kollat lite mer utbildningar. I förra lördagen satt jag ensam till kl 2 och kollade och skrev av saker jag skulle vilja göra. Det blev 3 A4-sidor. Resten av veckan har dessa fått olika antal plus och en del blivit strykna.
Ikväll har jag delat upp det på två papper.
På papper 1 är rubriken Program. Och där finns 9 valmöjligheter.
Papper 2 är givetvis Ämnen/kurser, och innehåller 24 olika. Gissa vad jag ska göra efter jobbet imorron. Kolla upp, rangordna och stryka! oj vad jag kommer att vara snurrig i huvudet. Förra tisdagen blev det 4timmar, imorron fårvi se hur länge jag klarar. Det vore rätt skönt att bli klar och kunna SÖKA!!!! det är bara en månad kvar till stängning nu! jaja jag hinner nog ska vi se! Om någon är ledig imorron eftermiddag och vill pusha lite så finns jag på skype.
men nu, sova! Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag förstår vad du menar! Jag funderar på Malmö, gör det du med vettja ;)

2009-03-17 @ 07:53:07
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0