again and again

Ja här händer dte inte mkt! Eller jag menar här ute i riktiga världen händer det massor men inte på bloggen. men dte är väl ingen som följer den numera. Jag är ju safe in Sweden nu för tiden.. You wish.

Det är svårt att börja plugga efter ett så långt uppehåll. Och dessutom när man önskar att man var någonannanstans. jag vill inte direkt vara i Sverige. Eller jo det vill jag ju men ja ni fattar. Jag skrev i förra inlägget för 2 månader sen att jag nog hade kommit på att det var ok att plugga här. Sedan dess har jag ändrat mig ca en miljon ggr. Jag har varit beredd på att hoppa av ena dagen och flytta hem till Bryssel för att nästa dag säga att näe alltså det här är rätt. Frö en vecka sedan var jag helt osäker. jag visste inte alls vad jag skulle göra. Hade långa telefonsamtal om huruvida jag inte egentligen borde ha hoppat av detta och plugga ngt jag verkligen älskar, typ språk.

Sedan åkte vi på studiebesök. Det var precis det jag behövde. Se lite verksamheter som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att jobbi i. (Har nämligen tidigare sagt att jag pluggar gärna till socionom men jag vill inte jobba som det.) Så nu känns det bra igen. Jag tror att jag vill gå kvar. Iaf känns det så denna vecka. snart har jag två tentor på 3dagar så då känns det inte så kul kanske. vi får se.

nu ska jag iaf till Katrineholm och imorron träffa moster Boel, Yakup och lilla bebiskusinen Allan. :D myyyys!

Over and out sisters.
kärlek!


Kommentarer
Postat av: Ida

Life's a rollercoaster, but you hang in there girl! Puss

2009-11-07 @ 21:01:07
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: Georg

Hej,



jag läser fortfarande din blog ;)

Hoppas att det blir lättare för dig nu. Jag tror man vänjar sig att plugga igen. Så det blir nog bra Lovisa!



Tänker på dig!

Kram

Georg

2009-11-10 @ 01:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0