Back in Brussels

Nu är jag här igen i underbara Bryssel. jag känner mig så sjukt lycklig att få vara nära mannen jag älskar. nu är han visserligen på jobbet hela dagarna men ändå. på kvällen är vi tillsammans och allt är bara underbart. kanske låter fånigt men det faktum att vi inte sett varandra på mer än en månad gör det så himla bra att vara här. och vad som är ännu bättre, hans inneboende har flyttat ut så jag är ensam hemma. älsklingens pappa ska flytta in men det har han inte gjort än vilket innebär att man kan gå omkring naken om man så vill det... :-) härligt med lite privatliv.

nu i eftermiddag kommer barnen hit! det ska bli kul att se dem. det var ju ett tag sen. jag har saknat dem. men jag hoppas ändå att deras pappa kommer hem snart! jag saknar honom ännu mer. fast han bara är borta sen halv åtta i morse! :-( nu måste jag läsa lite. så att jag kan låtsas att jag pluggat lite iaf.. med det är tråkigt! men men
ciao

Kommentarer
Postat av: Camille

Hej Lovisa!
Nu har jag läst hela din blogg, från början till slut! Rikigt trevlig och intressant läsning! =)
Tack för senast, jättetrevlig lördagkväll tillsammans med dig! =)
Ha det bra o ta hand om dig!
Stor höstkram från Camille

2012-10-15 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0