helglycka

helgen har jag spenderat hemma hos föräldrarna. i fredags tandläkarbesök och diverse bestyr på stan. allt för att förbereda inför lördagens fest. vi hade nämligen välkomstfest till min lilla systerdotter som föddes i juni. världens sötaste lilla sak. så det var vin, buffé och hela familjen var där. alla lilla malvas mostrar och morbror och mormor och morfar. och så alla fastrar och farmor och farfar. :-)

idag söndag har jag varit ute i skogen med mamma och pappa, storasyster och hennes man och lilla malva. mamma lånade ut underställ och raggsockor och fleecetröjor. och så snörade vi på oss kängorna och åkte ut bland svampen. några timmar senare kom vi tillbaka med lite kantareller och en massa trattisar. :-)


här är den färdig rensade svampen! heja pappa som fick det uppdraget! :-)

nu har jag badat och ska sova. imorron bär det av mot Uppsala och träff med tre efterlängtade vänner!
:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0