Soffa-helg.

Helgen har spenderats i soffan. Verkligen. HELA helgen har spenderats i soffan. Eftersom jag hade en kort släng av magsjuka eller ngt sånt så var jag hemma i fredags. Och satt hela dagen i soffan med min dator. På kvällen åkte Franzi till Charleroi för att träffa Martin, Elli och på lördagen även Flo. Jag tittade på film och försökte tänka ut vad man kan äta när man är dålig egentligen. kokt potatis och kokta morötter är faktiskt rätt okej.. en gång. Jag försökte göra egen resorb (vätskeersättning) för det sa anna var bra. Så gott te, honung och salt... Det smakade faktiskt inte så illa. Gick faktiskt riktigt bra att dricka. Men å andra sidan tycker jag ju att resorb är rätt gott...
Idag pallrade jag mig till jobbet. Tyckte att jag kände mig rätt bra så det skulle väl inte vara några problem att jobba.. Men jag kom dit och alla var upp och ned. Kände bara hur mitt huvud skrek och hur förvirrad jag kände mig. Men en kvinna kom för att ta med två barn till parken vilket innebar att vi hade tre kvar, inklusive bebisen. Så den äldsta och jag målade lite med svampar på ett stort stort papper. Det ska bli en kvarn, till St Nicholas (som de firar istället för jultomten).  Vi var duktiga men  lyckades få lite färg på oss.. Så det kan gå. :D
Resten av dagen, ja jag tänker säg att det var okej. Jag fick hålla bebisen en hel del på kvällen. Han är såå söt! Jag blir nästan kär i honom.
Imorron är det dags igen att jobba morgonen. Det blir säkert bra. Ska få följa med Katia och lämna tre barn i skolan. Skönt med morgonpromenad. Och det bästa av allt. De ringde från skolan i fredags och sa att skolan är stängd imorron! vilket innebär;  ingen franska, ingen franska, ingen jävla franskalektion! jippie!

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig lovisa, lyssna på annas resorb-tips :p



puss på pannan

2008-11-19 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0