Visite de la Suede. :D

Så familjen var alltså här i helgen.. (Eh.. för en vecka sen..-tänk vad tiden går fort.) De kom på fredagmorgon och åkte hem söndagkväll. Jag fick åka till flygplatsen och hämta resp. lämna dem. Och varje morgon kom jag och hämtade dem på hotellet. Men det var kul att de var här.

Vad gjorde vi då? Ja, lite shopping och lite sightseeing. Och så provsmakade vi lite öl inne på deras hotell. Jag fick en massa massa saker. :D kläder och mat och prydnader och lite böcker. Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt, det var kul att de var här. Skönt att känna att inte så mkt ändras. (med det menar jag att det var ungefär som vanligt med dem.. Alla tjafsade som vanligt, ingen ville bestämma.. Inte för att det gjorde mig så jättemkt.) Samtidigt var det lite jobbigt oxå. Att vara tvungen att visa dem allt. Att hela tiden vara den som skulle veta allt, beställa inne på restos och så.

 Knäppa syskon på La Grande Place Thumbnail Och så allihopa. (Ja inte jag men..)

Thumbnail Ja, Mamma vad fan vill du ha egentligen!? Suck, att man ska vara tvungen att beställa och så jämt åt er. Pappa som är så bra på franska och allt. Och les gaufres (våfflorna) är ju iaf godast utan någonting på. :D mmm gaauufree.. mmm

Thumbnail   Näe inte ens jag hittar överallt i Bryssel. Det är ju trots allt en rätt stor stad, Men till palatsen där vi är på bilden hittar jag. :D (Men överallt...? Älska kartor! )

Nu är de iaf tillbaka och jag har jobbat resten av veckan. Det har varit rätt kul. Vi fick ett nytt barn, en liten supersöt pojke på 1år. :D Har fått göra mkt också. Vi har en praktikant här oxå.. Det är kul, för då har man en till person som man kanske kan prata lite med. :D

Nu är det fredag igen och imorron är jag ledig. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jaja.. Kanske lite julshopping, nu när jag har köpt en biljett heeeeeeeeeeem! På kvällen 18e december kommer jag till SVERIGE igen. see you there then. :D A la prochaine.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa, Sverige! Då måste vi träffas!! Puss

2008-11-22 @ 21:16:41
Postat av: Becky

Hurra, ses i K-town! =D



Kramar! / Bex som också uppskattar snön. Oftast.

2008-11-26 @ 19:51:25
URL: http://secretchamberofbex.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0