Vilken vecka..1

Ja det har varit en lång vecka. Alldeles super mkt har vi gjort och alldeles för lite tid för att skriva allt har jag haft.. 
Jag tänker nog dela upp det lite.. Jobb denna vecka:

Jag jobbade i måndags, det gick väl bra. Fick hålla bebisen rätt mkt, eftersom han när jag varit på lunch hade skrikit hela tiden. De andra som jobbade försökte väl lugna honom och gav honom nappen och så, men det hade tydligen inte räckt riktigt.. Men när jag kom och pratade lite med honom och gav honom nappen så blev han lugn och började "prata" med mig och skratta och så.. Då tyckte de att jag lika gärna kunde hålla honom ett tag. :D

Och i fredags var jag på ett möte, om mig. Det var som en utvärdering hur vi tycker att det går för mig osv.. Och de kom fram till att jag kan börja ta lite mer ansvar. (Vadå börja?) Iallfall så ska jag numera ha en given plats nära bebisen, och jag ska följa med en tjej till hennes terapi en gång i veckan.. Och ja typ det.. Vi får se hur dte blir med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0