Enchantée Betty et sa maman! A+*

Denna helg kommer att bli väldigt intressant. Betty som var volontär här förra året är på besök nämligen. Hon kom igårkväll och vi satte uppe länge och pratade om NB. Skönt att veta att de innan tycker som vi. Och så iaf så ska hon stanna tills på måndag. Hon har sin mamma med sig. Lite läskigt men kul. Ungern kommer de från också. :)

Fan Betty har fått ta emot en jäkla massa skit från detta kära ställe. Men hon verkar glad över att kunna återvända och säga Hej här är jag, och du, jag skiter i dig och vad du har sagt om mig. Jag mår bra och ahr gått vidare i mitt liv. du blir bara äldre. Fast allt det säger hon naturligtvis inte. haha Det är ju trots allt barnen hon är här för. Och för att hämta saker hon glömt och för att lära känna mig och franzi. Fast franzi åkte till tyskland vid 14 idag. Så det blir jag då. :D
Det är bra hon är mkt trevlig. :D


Peace brothers and sisters. A+




*(Trevligt att träffas Betty och hennes mamma! Vi ses. (eg A+= À plus tard= tills senare) )

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Det låter roligt :) hoppas du har det bra "där nere" =D haha :P

Puss <3

2009-04-25 @ 21:39:56
URL: http://flumelin.shedevil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0