Jag var rädd..

att jag inte skulle få med mig alla mina saker hem. Visserligen vore det kanske inte så farligt men ändå. Jag har ganska mkt kläder men jag använder ju verkligen allt. Nästan. Och det som jaså det som inte använder så ofta använder jag faktiskt ngngång ibland. Jag menar av allt jag har här är dte inget jag aldrig har använt. Så det så!

Men titta så bra det går;



Om den gick och stänga säger du? Jodå utan problem. :D Jag flyttade runt lite på jackorna som ligger där överst. Tilloch med min fina fotoram som jag fått i present av Biloulous (min grupp) fick plats. Och dte i sin frigolitförpackning;



Söta va?


Jag har varit dålig på att skriva på bloggen men jag har så mycket annat att göra. Packa och städa tillexempel. Ja och sen jobba och träffa Joshua och så säga hejdå till folk hela tiden. Jag har lyckats göra en del den här veckan men verkligen inte tillräckligt. Vad jag har gjort? Jag har tvättat 3 maskiner tvätt, handlat mat (har inte haft ngt att äta på 2 veckor) städat mitt rum, sorterat papper, börjat packa, pantat flaskor. Samtidigt som jag så jobbar varje dag denna vecka t.o.m. söndag som är min sista arbetsdag. Och så handlat present till barnen, hälsat på Spj (min organisation) och träfat Joshua nästan varje dag. Plus att jag sover på dagarna numera. Jag vet inte om det är all stress som gör att jag inte pallar, men jag somnar mitt på dagen jämt. Och det är inte som att jag liksom kryper ihop i soffan och somnar utan verkligen jag sitter på en stol och ska mata bebisen och måste kämpa för att hålla ögonen öppna. Eller sitter hemma hos Joshua framför datorn och håller på att ramla av stolen. Idag hade jag tänkt att hinna ganska mkt, kommer hinna en del så snart jag slutat pausa. Men efter att jag slutat och ätit mat så höll jag på att somna så jag tänkte en halvtimmes sieste. Gick och la mig, klockan är nu 14.30. 14.50 ringer pappa. Vi lägger på 20 min senare och Lovisa somnar om. Vaknar lite senare, somnar om. klockan 16,30 tittar jag på klockan, skickar ett sms till J och somnar om. Vaknar 17.10 med mobilen i handen och har fått svar utan att vakna av det 20 min tidigare. Ringer honom och sen till slut tvingar jag mig upp, dushar, äter lite chokladpudding och sätter igång.

Så här fräsch ser man ut numera. Ska väl tillägga att i Bryssel idag har det varit varmt. Jag pratar +30 grader-varmt. Men nu ett skönt regn- och åskoväder, så kanske det blir skönare luft nu.

Så här fint var mitt kök;



Hur många sa du att du trodde det var? 40st. Jag fick 3,7 euros i pant. Nu är det fult i mitt kök. Men det är ju bara mitt i några dagar till:

Nedräkning;
Stryk torsdag.
Fredag, Lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag= Sverige.
Jag vill inte.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Okej på bilden; ca 38 flaskor men jag vet att jag hade med mig 40 när jag pantade. Och det stod typ 2 på golvet. You try to count them! :) Känn dig utmanad. ;)

2009-08-20 @ 19:51:21
URL: http://piplisa.blogg.se/
Postat av: Georg

Hej,



på ett helt år bara typ 40 flaskor? Det är inte ens en per vecka ;o)

Jag recknade bara 37 menmen hehe



Idag hade vi 35 grader och nu stormar det som helvete... det är nästan för varmt :o)



Ha det gott du!

Kram

2009-08-20 @ 21:17:49
Postat av: Lovisa

På ett år? Näe! Det där är bara de somär olika sorter. De flaskor vi har sparat. Jag har 6 påsar i hallen också som jag måste panta. Men jag vill inte. Det är så pinsamt att kmma med iaf en 60-70 flakor till... ;)

2009-08-20 @ 21:26:07
URL: http://piplisa.blogg.se/
Postat av: Magnus

GRATTIS på namnsdagen!!!



Och snart välkommen hem!



Kram

2009-08-25 @ 21:42:37
URL: http://magca515.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0