Kortfattat bakåt och framåt.

Jag har varit i Sverige igen. Mamma fyllde år och vi hade både kalas och öppet hus. Det var riktigt kul att vara hemma och träffa de som hann träffas. :)
Nu är jag tillbaka i Bryssel igen. Och är trött och känner mig lite småsjuk och irriterad. Men det går allt över. tillslut.

Vad kommer annars hända för kul nu då? Ja på lörd ska vi till Ikea. Och jag gissar att det även kommer att bli bio och öl under helgen. Eller man kanske skulle åka ngnstans.. Vi får se.
Den 14e (Franzis födelsedag) kommer Sara, volontär i London, hit och ska stanna i en vecka. Det kommer att bli jättespännande. Vi har iofs bara träffats en gång. Men det ska nog gå prima. :D Kuligt!
Veckan efter ska syster med make komma. Det blir också kul. :)

Nu orkar jag inte skriva mer. Ska koncentrera mig på att äta upp min mat. Och hoppas att jag får några frites! Jag vill haaaaaaa. mmmm. det är nog ettn av det bästa med Belgien! Frites varje onsdag! :D


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var jättekul att träffa dig, i de snabba säkert 10 minuterna när vi sågs, säkert lika fulla båda två ;P Och snart kommer jag och hälsar på med Charlotta och Anna :D

2009-02-04 @ 21:25:36
URL: http://pojus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0