Jag har en kompis..

..som heter Malin och som är så här söt;



Jag och Malin har känt varandra ett bra tag. Så mycket har vi varit med om tillsammans upptäckte jag när jag satt och bläddrade igenom lite bilder på datorn och mer ändå för det är ju inte i så många år vi alla har haft digitalkameror. Malin är liksom jag scout och det är därifrån vi delar många härliga minnen och erfarenheter. Vem minns inte de gånger vi har varit i Mullfjäll tillsammans, senaste gången blev det såhär kul;



I och för sig så är det ju inte bara i fjällen som Malin tokar sig. Här är hon/vi på invigningshajk och leker..;



Men Malin är också världens bästa partybrud, en gång blev vi fotade så fint så fint innan vi röjde på dansgolvet på Starlight;



Alltså Malin är grym. Och hon fyller 20 år idag! Så jag ville mest säga tack hjärtat och
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

SÖTKNAS!

2009-07-30 @ 12:20:36
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj Malin, villka bilder, så där såg du minsann inte ut när jag var din miniorledare... du är snyggare nu!!!! Grattis!!!

Lovisa, det vet du väl att mammor behöver rastas, eller iaf lämna pappan och se ngt annat en stund. Vi hade trevligt i huvudstan - vilken tur att du flyttar dit - nästa gång är det du som guidar. KRAM

2009-08-02 @ 00:20:03
URL: http://www.hanni273.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0