Det kom snö..?? :S

Här har jag gått och njutit av att det har varit strålande solsken i en vecka och ca 10 grader varmt. I lördags tog jag en vårbild på krokusar som blommade för fullt. Och söndagen tillbringade jag i en park med en underbar kille. (rättning min underbara...) Vi åt till och med glass för att det var så fint ute!
Men imorse vaknade jag först klockan 7, det var tokgrått ute, så jag somnade om och så nu vid 9 tittade jag ut igen och såg blå himmel och solsken. Men när jag gick upp såg jag att takterassen var täckt i ngt vitt. snö?! Men..?! Det skulle ju bli vår nu?! det skulle ju vara fint och varmt och skönt och man kan vara ute jämt. inte snö igen. Det snöar väl inte i Belgien. Inte i mars. inte knappt alls. Måste man vänta längre på vår nu? Ska det hålla på och vara sånt jobbigt marsväder, men en massa slask och hålla på. Det kan jag ju stanna i sverige för att få.. :P
Jag antar att det inte är mkt jag kan göra. Solen skiner ju fortfarande iaf. Så det är bara att hoppa in i duschen och sen är det ju jobb. Jag antar att vårstädningen får vänta nu.. Så tråkigt och olämpligt med snö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0