Lovisa efterlyser:

Ett stycke familj; Mamma, Pappa, lillasyster och lillebror efterlyses. De har inte hörts av på mer än tre veckor, vilket börjar oroa undertecknad. De som med säkerhet vet att denna familj lever och har hälsan i behåll, ombedes snarast kommentera eller kontakta undertecknad.

Var fan tog ni vägen? Jag har inga pengar att ringa för!

Pussilull,
Lovisa


ps. Har förövrigt haft en helt okej dag.. Men den låtar helt klart åt det bra hållet. plus att snön redan har försvunnit. Börjar fundera på om jag bara drömde att det var vitt ute...Men i pratade om det på jobbet, så antagligen inte. Nu ska här drickas soppa och försöka hitta ngt att göra. Kanske städa lite. Eller söka reda på fler universitets utbildningar.. take care.

Kommentarer
Postat av: Ida

tror att jag såg din mamma på stan i Katrineholm förrförra veckan så jag tror att hon lever!

2009-03-10 @ 14:48:21
URL: http://loveismyreligion.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha tack! Charlotta berättade också att hon hade sett både emma och mamma för inte länge sedan så jag håller hoppet uppe. Annars måste jag väl försöka ringa dem snart.. Om jag hittar lite pengar. ;)

2009-03-10 @ 18:31:41
URL: http://piplisa.blogg.se/
Postat av: Hanna

DE LEVER! jag vet, ska spendera ett par veckor här tills tågen går normalt igen. Ogillar verkligen tågtunneln mellan kholm och nrkpg - den gör så mitt tåg mellan kolmården och sthlm inte går som det ska... men från kholm (som är roten till det onda) far tågen normalt till sthlm. Så var det med det. Chokladen är förresten slut nu. Ja pralinerna iaf - och nu sitter väl Mange hemma i huset och moffar i sig resten :( KRAMAR

2009-03-10 @ 19:01:22
Postat av: Lovisa

Ja jag vet nu. Till slut fick jag nog och letade reda på mitt svenska kort och ringde. Så de lever iaf bror och moder. ;) Men om du vet att de alla är vid liv så. ;) katrineholm, staden från helvetet. Jaså minsann. mmm choklad.. mmm

2009-03-10 @ 23:31:24
URL: http://piplisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0