Köszönöm édesem!*

*Tack älskling!

Jag kom på att jag aldrig skrev och berättade hur det var när Betty och hennes mamma var här. Det var riktigt kul. Redan efter en dag kändes det som om jag hade känt henne jämt! Men det kan ha berott på att vi satt uppe och pratade till kl 2 varje kväll. Oavsett om jag började jobba kl 7dagen efter. Hon är verkligen mycket som jag. Och i och med att vi har båda jobbat här länge så vet vi hur dte är och utbytte många erfarenheter. Vad gjorde vi annars då...

Vi var och tittade på Atomium, la pavillion chinois (Kinesiska paviljongen), le tour japonais (det japanska tornet), tog en massa foton och så gick vi till Corbeau (Korpen). Corbeau är en mkt trevlig bar där folk efter tolvslaget dansar på borden. Jag vet det låter riktigt galet eller hur. men välkomna till Belgien där lite allt möjligt är tillåtet. Vi gick dit med Bettys mamma och de vanliga flickorna. (Agata, Maria, Jenny). Men väl där träffade vi Nelida och en japansk flicka. Flickorna gick snart vidare men jag Nelida och Betty dansade som tokar på bordet såklart. (Bettys mamma och japanskan var inte lika övertygade..)
Lite bilder;
Betty,Lovisa,Jenny och Atomium

Corbeau, Lovisa och Nelida, Betty och Lovisa, Betty Lovisa Japanska och Nelida på ett bord.



Corbeau's eget öl Corbeau eller Raven var dedikerat till Edgar Allen Poe. (och även väldigt gott, Detta var min andra och sista. :D)
Detta stod även på etiketten;

The Raven.
Open here I flung the shutter
when with many a flirt and flutter,
in there I stepped a stately raven of the saintly days of yore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0