nattfunderingar

jaha så det här med att blogga om sommaren i Belgien gick inte så jättebra. kanske inte jätteoväntat men ändå. synd.

en söt vän beskrev att hon bloggade för att hon behövde skriva av sig och jag tror att det kanske är precis det jag behöver..

fast just precis nu behöver jag nog sova.. och inte titta på dåliga amerikanska serier. framförallt inte såna som utspelar sig på high school. jag är så lättpåverkad för tillfället. kan ha något att göra med att jag känner så ensam. saknar joshua sjukt mkt. som om halva mig vore någon annanstans. och så hjälper det såklart inte att jag bara har skola en dag i veckan. resten av tiden sitter jag och glor på serier, kan inte sluta. gör det mig serie-beroende? iaf det vore bra om jag sov nu så att jag kan gå upp tidigt imorron. måste ju göra något av dagen...

over and out.
x Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0